And the news are..

Så där ja. En månad till. Bäst att uppdatera.. det kanske sitter någon ensam ryss i sibirien och försöker läsa mina inlägg. Bäst att förse honom med arbete igen. Med det menar jag inte att ryssar har så lite att göra att de försöker knäcka min blogg utan att jag förmodligen har noll, zero, zip och nada besökare.

De goda nyheterna är att min dator efter 7 veckors "semester" hos Acer i Tyskland är på väg hem igen. Hel dessutom. men det var efter diverse hot och mer hot. Äntligen kan jag börja se på serier igen! När fan jag nu ska ha tid med det..

De dåliga nyheterna är att jag är halvpank, gäspar för ofta, inte har pluggat tillräckligt inför tentan och inte har tränat som jag borde. Hade vädret vart tjusigare hade jag kunnat jogga. Nu får jag andnöd och blåtår bara jag visar mig ute.. det är minusgrader och antarktisvind. Hua! Dessutom smakar kaffet på mitt nya jobb rävpiss..

Övriga nyheter är inte så många. Mitt liv står still. Ibland önskar jag att ödet sparkade mig i arslet så jag visste vad som gällde. Det värsta med mig är att jag förmodligen redan stoppat ödet i fel filarkiv med mina realistiska analyser.. Jag är less att laga mat åt mig själv. Eller det gör jag knappt ändå.. räknas knäckebröd, kakor och Findus fiskgratäng till lagad mat? 

På fredag ska jag klippa till mig. Inte ordagrant men hos frisören. pendlar mellan toppa och klipp av rubbet. Har inte besämt mig för vilken sida som vinner. De lär väl märkas.

Tjo och däng - studs i säng!

/Pendlarinnan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0