Jodå för helvete.. jag lever!

Man skulle ju kunna gissa att jag ramlat av flyttbilen på motorvägen mellan skåne och östergötland men så är icke fallet. Jag är bara fortsatt lat. Allt i sin ordning.

Nu har jag lämnat skånska plattlandet för gott. Tror jag. Har snart bott i Linköping i 2 månader och det börjar kännas som jag alltid bott här. Jag har lärt mig att bussarna inte går i tid här heller och att kranvattnet smakar desamma. (inte för det var något jag egentligen undra..) Just nu pluggar jag företagsekonomi på heltid (om någon undrar det) och på tisdag börjar jag även jobba heltid som projektassistent i Finspång. Finspång! I say no more.
Så om jag aldrig någonsin uppdaterar den här bloggen igen så beror det på att jag är medvetslös av trötthet. Eller att även denna datorn pajat. (sitter på den gamla skräphögen då den nya skräphögen var just en skräphög och fick åka ambulans.. eller nja.. UPS till Tyskland.) Den här gamlingen andas så högt och fort att jag blir svettig själv när jag försöker öppna mer än två program på samma gång..

Jag har börjat träna med. Eller tränat har jag ju gjort nästan hela tiden men nu pratar vi träning. Alltså kampsport. Har börjar vifta kickboxning igen. Det är såå roligt. Om man jämför stämningen på Malmö Muay Thai och Linköpings Kampsportscenter så är det som att jämföra att gå in på Hitlers kontor och ett mysigt fik i Trosa. Ungefär. Nu hoppas jag att inte alltför många som tränar på Malmö Muay Thai blir sura.. eller de blir de säkert.. för ingen där var glad vad jag minns. Skit samma. Jag är 50 mil bort... de får va hur sura de vill.

På karlfronten intet nytt. Jag har dejtat, dissat och förlåt.. tvärdissat. Varför ska det vara så svårt? Varför kan jag inte va en sån där positiv, spirituell och öppen människa som är kär i livet och älskar alla. Positiv är jag ju, spirituell kan jag knappt stava till uppenbarligen..men jag får impulser att sparka ner cyklister ibland? Det är inte samma sak misstänkter jag. Öppen? Mja.. kanske rätt tight guard faktiskt. Älskar alla?! Nähä, nu ska jag gå och ta lite glass!
MEN vi får se hur den kommande helgen ter sig..!

/J in da Skägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0