Sommar, sol och ko..kontraster av hudfärg

Äntligen börjar det bli min årstid! Jag slipper frysa om tår, fingrar och nästippen. Underbart.
Idag har jag fikat med F och invarderat hans heta takterass. Kontrasten av det blev så här:


Tror minsann jag har lite indian i mig ibland. Skulle bli en utmärkt Yaka-Tomi-Tawaii... "Hon som springer med shoppingpåsen och missbrukar socker".
Frågan är bara om detta väder håller i sig. För om det blev som förra året så kan jag lika gärna fortsätta vara isblek eskimå istället. Men nej, ja e inte bitter.

Har redan börjat räkna ner till semetern nu. Bara 4 veckor kvar. Då ska jag häcka i Björkvik. "Tvinga" dem att grilla, "tvinga" Tjock-Ruffe att gå skogspromenader med mig och "tvinga" min mor att lyssna på mina filosofiska och genomtänkta vyer och aspekter på livet och hur det fungerar. (hon är härdad efter 5 barn ska ni veta) Ska även hinna med ett celebert besök till Linköping och hälsa på min bästis och lilla-syster-yster.  

Igår var jag ute ända in på sena natten. After worken tog längre tid än förväntat.. men det var roligt. Även om jag var den enda hedningen från 70-talet i sällskapet. Ibland är det en fördel att vara tidlös.. (det kan vara en omskrivning av ungdomlig med.. eller till och med omogen för somliga. Screw you!)


Nu jäklar är det party på gatan här utanför. Så nu måste jag gå och titta vad de gör..


Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Em

Ajaj, du måste bli bättre på att vändsteka..
Men det ska bli superkul att du kommer och hälsar på, det ser jag verkligen fram emot! :)

2008-05-11 @ 15:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0