"sjunga som en kråka"

Sitter här och lyssnar på 2:a semifinalen till Melodifestivalen. Vilken jävla skit! Mina studentande grannar sjunger bättre än hälften av bidragen.. kl 04.00 på söndag morgon efter 17 whiskey och 26 "eeyy, how you doing" och halvkalla pizzarester i halsen.. det säger lite. Det måste bli en promenadseger för Charlotte "Pinnen" Perelli. Fast det är ju ett visst hinder att ta sig förbi alla tondöva, mutade och veliga röstande.. "shit, ska jag rösta på hon med snygga bena eller han med långa flygiga fabio-håret?  Jag vet.. vi tar tärningen!"

A wolf of the sea förresten... jag visste inte att det fanns sjövargar faktiskt. Sjökor och sjölejon och en och annan sjöälg som försöker simma till Danmark har jag läst om men ingen sjövarg. Men så kanske de inte hade ett djur i åtanke. Synd.

Nåväl. Vi släpper det. Det är ändå inte lika underhållande som mina kunder på jobbet. Tror att folk käkat taggtråd i väntan på sin semester. De skiter i villkor, ska ha ersättning för typ lösnaglarna de bet ner när brevet inte kom fram i tid och tror att Svensson verkligen läser all reklam han får i brevlådan. Vi går inte in på det närmare heller. Misstänker att de oroar sig för regn på midsommar..

Imorgon är det iaf fredag. Då får man frukost på jobb. Det är nästan lika bra som när vi får tårta! Fast de får vi ju inte lika ofta. Fast de är bra med tårta nu när halva kundtjänst är med i ViktVäktarna, då får man massa mer tårta.


Nu ska jag dricka te och sova. Tränade Body Pump idag och imorgon ska jag och Piff (Marit asså) pumpa lite muskler efter jobbet. Om vi hittar dom vill säga..


/Jenny-som-räknar-ner-till-sin-semester


Kommentarer
Postat av: Em

Haha, ambitiöst, för mig räcker det med eurovision.. då blir det iaf vin till :).
Ja nu är det verkligen inte långt kvar till grillat, kall öl och kakburken! Det ser vi fram emot, eller hur? ;)

2008-05-24 @ 19:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0