Nu järnspikars ska här bloggas..

Hur sjutton hinner alla blogga regelbundet? Behöver inte folk jobba, släpa sig till gymmet, handla mat, kolla på TV, vattna blommor, och spionera på grannarna i titthålet längre? Jaja, jag ska försöka ta tag i saken och skriva lite oftare än var 5:e månad.

Sen sist har jag: jobbat, släpat mig till gymmet.. å det låter inte alls som en repris. Har skrivit in mig på ett nytt gym iaf. Idag har jag lekt krigaren, solhälsat och stått i hunden och allt de där, dvs PowerYogat. Rätt kul faktiskt. Och lagom eftersom jag numera är stammis hos kiropraktorn. Vad som är fel på mig vet jag inte riktigt för min kiropraktor är dansk..

Tandläkarcraphelvetet (inget personligt till min tandläkare.. jag har bara svårt att stava till det) har jag besökt med och de kommer bli dyrt. Hål i båda visdomständerna och två (!) gamla lagningar som gått sönder. Just nu håller vi på att argumentera hurvida jag ska dra ut visdomständerna eller laga dem. Säger hon dra ut så säger jag googla mitt namn och notera slayer-handskarna jag bär .. Jag är livrädd för tandläkarcraphelvetet och dessutom kommer jag följande månader bli pank så allmosor uppskattas!

På mansfronten intet nytt. Varför är det så svårt att hitta en anständig karl? Min kravlista har typ gått ner från 118 punkter till 58 nu. Jag har bla strukit slott, miljoner, stuga i Alperna och tvättbräda.

Nu ska jag dricka en Latte till och sälja mig .. f'låt.. sälja lite saker till på Tradera.


Kommentarer
Postat av: lollo

härligt vännen! =)

2008-03-29 @ 22:55:08
URL: http://lolca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0