Sommartider hejhej..

Jo, så nu har jag alltså hunnit bo in mig i nya lyan ett tag. Måste säga att den är helt okej. Ljuset flödar och det ser riktigt fint ut möbelmässigt. Jag har äntligen en stor frys att kyla ölen i... Fattas bara mitt utsedda barbord! Ska ut och panta 2000 burkar först så fixar de sig sen..

Bara en vecka kvar till semester igen! Jag ser redan grillen framför mig och allt annat suveränt ätbart som min kära mor producerar så bra. Hinner med en liten familjekryss på denna semestern oxå. Finemang.. på med lackskorna Börje så dansar vi en hambo. Eller så hittar ni mig i baren..
Visar sig inte sol-helvetet på denna semestern så vill jag reklamera. Nån gång måste jag ju få sola min likbleka mage!

Jag är fortfarande singel.. och en rätt glad sådan. Hellre ensam än i dåligt sällskap som man säger. Jag får väl vänta på min tur. Det är nog ett slags kölapp-system som på apoteket. Mitt problem är bara att jag förmodligen är pensionär innan jag kommer fram till kassan.

För ett par helger sen va bror, hans tjej Anna och min syrra på besök. Det var roligt. Utom kl 4 på natten mellan lördag och söndag när en yngling bestämde sig för att vråla "herr kuk" sjuttioelva gånger utanför huset. Vi var även och såg Mamma Mia på bio, som var bra och fick en att dansa hem. Sen åt vi massa. Som vanligt.
Har en bild från vår söndags sightseeing som Anna tog från högre höjder. Se så glada vi ser ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0