Viktig lista

Nu har jag snott en lista av kära kompis Lollo som verkar ha snott den av någon annan. Allt för att slippa skriva fritt..

Namn/blogg: Kalla mig Fightress.. eller bara Jenny
Födelsedag: Varje dag som den 27 januari hamnar på
Födelseort: Hägersten
Ögonfärg: Åt de blåa hållet
Hårfärg: Melerat åt de ljusare hållet
Syskon: En hel tomtearmé. Men jag är äldst... och jag vet bäst..
Mina intressen: Äta godis, spionera på folk, läsa skvaller, fika och shoppa. Vadå ytlig?!
Roligaste skolämnet: Allt jag fick bra betyg i. Men det lutade nog åt biologi, fysik och kanske eventuelt So.
Djur jag tycker om: Hundar och sen kommer alla andra djur utom silverfiskar, kackerlackor, gråsuggor och pälsängrar
Favorit godis: Favorit? Jag skyfflar in allt utom söt lakrits
Bästa bok jag läst: Eftersom jag är en hobbit så får de bli skaparen Tolkiens mästerverk
Bästa musikgrupp/artist: Ånej, jag gillar inte sånt här. Ska vara blandad musik.. pronto
Bästa låt: Det brukar låta som ljuv musik när lönen trillar in på mitt konto...
Bästa film: Många.. raden är för kort
Person jag beundrar: Mamma och pappa
Jag gillar bäst: Resa till varma länder, vara ledig när solen skiner och när jag glömt att jag har godis i skåpet..
Jag avskyr mest: Allt vi människor ställer till med..
Kille/tjej jag vill ha chans på: Eh.. tja.. ja. Jag vill helst gärna bara ha en chans på rätt människa, när han dyker upp..
Min högsta önskan: Äh, va fan.. ha lite mer cash! Och givetvis att familjen och vännerna håller sig pigga å krya
Vad jag helst vill bli: Pilot? Polis? Nähä, jag var visst redan administratör.. låt gå för de då

Sen vill jag tacka familjen för en trevlig semestervecka och en gemytlig kryss till Finland.
Här dricker vi inte öl i hytten coh tar kort på oss själva:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0