Våga säg nej till hängröv!

Tränade ett kickboxningspass i lördags. Jag höll på att dö. Det var tydligen ett fyspass jag trillade in på och ensam som jag var fick jag köra med tränaren. Klart man inte vill verka vek då.. klart man inte pallar hela passet när man inte vill verka vek men egentligen inte kört hård fys på länge. Jag fick kliva av sista 10 min och enbart koncentrera mig på att andas. De kan va fan nog så jobbigt...

Nu måste jag skärpa mig! Mer fys, mindre glada power walks. Jag ska inte ha några celluiter eller någon hängröv före 50. Sen att jag istället stoltserar med poppade axlar, utdragna ledband, brutna lilltår och käke ur led är väl bara tufft? Det kommer säkert inte betyda att jag behöver färdtjänst vid 55 och permobil vid 60. Bara jag slipper hängröv så!

1. För att bygga upp min fantastiska kropp (?) ska jag nu gå och köpa mig en fet pizza.. de är ju iaf lat-söndag.

2 .För att hålla mig inspirerad och sätta skräck i alla som har svettfobi så tycker jag även in ett litet bildkollage:

308024-6

Kommentarer
Postat av: em

Du får en att känna sig en smula lat.. ;)

2007-09-22 @ 00:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0