vad du bör veta om skånsk vinter

..innan du flyttar hit.
Då var det snart dax för en skånsk vinter igen. Det snöar ju som bekant inte här i skåne och OM det mot förmodan gör det så går ingen ut, bussarna är inställda och tågen likaså.
Det blåser och regnar dock en hel del i skåne. Skånskt regn kommer därför inte uppifrån, utan från sidan! Paraplyförsäljningen i skåne kan inte gå med vinst. Den populäraste frisyren är knullruffs.

Kunde ju önska i ett sånt här läge att det verkligen regnade cats & dogs. Hade vart roligare.



I övrigt lever jag mitt singelliv som en svensson och lördagen innefattar de fyra tråk- T'na: tvättstugan, träning, tv och tilltugg. Inte för att träning är tråkigt men idag var det lite segt. Dagens höjdpunkt var att jag fick rabatt på Broby Livs när jag köpte tilltugg.. 1 påse chips och 4 bonbonklubbor för 20kr. En rabatt på 2 kr. Sånt händer i Skåne.

Det är ju tur att man inte jobbar i direktsänd tv iaf. Där kan ALLT hända. Stackars tjej... fast mensvärk? Tja...
http://www.youtube.com/watch?v=m20TSyaEEHc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0