Million Dollar Baby

Kunde nästan vart jag. Jag har tydligen dragit in en kund till Posten som skrev på ett avtal för 9 mille. Tänk om jag kunde fått en ynka procent av det! Bara en liiiiten väska med sedlar. Fuck, I want to shop!

Får väl leva på att jag är häftig iaf. Fick ett mejl på Lunarstorm.. (ja jag vet. Man är en snuskig typ om man är där när man är över 30.. men jag har nästan slutat!) Jag fick ett mejl från en söt liten kille på 14 år som tyckte jag va mycket häftigare än hans morsa. Han önskade en morsa som mig.. Gullunge!
Sen slog mig tanken att om jag skaffar barn nu hinner jag iaf bli 33 och när min snoris är 14 så kommer jag va 47. Då kommer han mejla till okända tanter på Lunar och önska att de vore hans morsa! Surt.

På dejtingfronten ser de dimmigt ut. Jag har radat upp med polis, brandman, militär och diverse andra balla yrken på guys-to-dejt listan men jag orkar knappt prata med dem på msn. Anledningen till detta är att jag tränar rätt ofta nu. Idag körde jag 1,5h boxning och uppdatera min blogg är typ vad jag orkar göra. Imorgon ska jag träna 1h kick och då kommer jag bara orka titta på TV. Rekommenderar Fight Girls kl 21 i Aftonbladets kanal (7) för alla som gillar thaiboxning!

Nu ska jag läsa HM katalogen och försöka bli lite hipp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0