Fetaost i Rinkeby någon?

När jag blir stor ska jag börja sälja snygga, trevliga karlar via katalog..
Men jag är inte stor. Jag matar min fluff-friend på facebook och blir sur när han (min caribou) inte vinner sina rejs..
Har jag berättat att jag är 32 år?

Jag har fått dille på kycklingsallad med fetaost. Rätt bra att få begär på något som inte innehåller 75% socker och 25% färgämnen. Fortsätter jag så här kanske jag slipper löständer vid 50!

På lördag ska jag på en second-dejt. Det är bra jobbat av mig! Någon har alltså fallit inom min ram av 'normal'.. vi vet ju hur den ramen ser ut. Jag söker personen som är sin egen motsats liksom jag.
Snäll men ironisk, trevlig men lite elak när ingen hör, tuff men mjuk, kampsportare men med hjärna, pratglad utan att avbryta, ordentlig men äventyrlig.. hallå? Stanna! Fortsätt gärna läsa så ska jag avsluta med en kul vits..

Förra veckan läste jag i Metro att mitt kvarter är som Stockholms Rinkeby. Och jag som håller mig borta från Rosengård! Kanske ska börja ta mina söndagspromenader där istället.

Nu ska jag gå och läsa mitt senaste nummer av Amelia. Den kom äntligen idag! Efter att i fredags ha konstaterat att brytfel i oöppnad transbunt skett på 50 st Amelia som inkluderade mitt postnummer. Kunde ju inte reklamera eftersom jag inte sköter privatpersoner. Damn!

Och jag ljög.. Det blir ingen kul vits som avslutning!


Kommentarer
Postat av: lolitha

har du provat pastasallad med parmaskinka, mozarellaost, kronärtskocka och avokado? mumsfilibabba

2007-10-07 @ 18:42:22
URL: http://lolca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0