In i holken..

Börjar med att vara dålig på att uppdatera. Jag suger på att uppdatera.


Sen sist har hänt följande:

1. Jag har slängt mig på en spikmatta (..okej, de va massage sen med)
2. Jag har vart på bröllop i Danmark. Det var vackert, god 3-rätters, trevlig bordskavaljer, fin tårta och en jävla massa herrejösses sprit.
3. Jag har registrerat mig på en dejtingsajt. Nu sitter jag och fnissar, dissar, förvånas, studerar, analyserar, diskuterar och betalar 179 spänn för allt detta nöjet. De kan de fan va värt. De är kul med internet.

4. Jag har bytt avdelning på jobbet. Hej då kundtjänst, hejsan Holken på reklamation. Det är vad jag kallar mitt nya kontor. Och de andra är ändå avis för de sitter i kontorslandskapet. Jag kan stänga dörren och svära hur högt jag vill!


Se bifogad bild på holken:


image2


Kommentarer
Postat av: Shelob

Som gjort för tjuvsurfande (dejtingsajter) på jobbet!

2007-09-01 @ 23:58:06
URL: http://www.shelob.blogg.se
Postat av: lollo

varför spikmatta? glömde fråga det igår

2007-09-03 @ 13:29:52
URL: http://lolca.blogg.se
Postat av: em

Jag hoppas de har god ventilation i holken!

2007-09-06 @ 00:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0